Aktieingenjören

söndag 31 mars 2013

Funderingar och beräkningar kring Tele2s försäljning

›
Av någon anledning har Blogger bestämt sig för att mitt inlägg om Tele2s försäljning av sin ryska verksamhet inte ska visas upp i andra blog...
1 kommentar:
lördag 30 mars 2013

Analys: Tele2:s försäljning av sin ryska verksamhet

›
När jag genomförde min jämförelse av telekombolag (kan läsas här ) så var Tele2 den absolut mest negativa överraskningen i jämförelsen. Fra...
7 kommentarer:
‹
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
Aktieingenjören
Läs gärna det här inlägget om varför jag bloggar: http://aktieingenjoren.blogspot.se/2013/01/om-mitt-bloggande.html Du kan kontakta mig på jarnvargen@gmail.com och jag deltar gärna på Gustavs aktiepubbar under eget namn. Syftet med bloggen är att få konstruktiv feedback på mina investeringsfunderingar samtidigt som jag bidrar till det bloggnätverk som bildats kring seriösa aktieinvesteringar.
Visa hela min profil
Använder Blogger.