Aktieingenjören

torsdag 27 september 2012

Analys: Både Balder och Klövern emitterar intressanta preferensaktier

›
Det här är det tredje och avslutande inlägget gällande svenska preferensaktier. I skrivande stund har både Fastighets AB Balder och Klöver...
9 kommentarer:
onsdag 26 september 2012

Jämförelse preferensaktier, räntebevis och sparkonton

›
Det här inlägget bör läsas efter mitt inledande inlägg om varför jag generellt ogillar preferensaktier ( här ). Det här är del två av v...
13 kommentarer:
‹
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
Aktieingenjören
Läs gärna det här inlägget om varför jag bloggar: http://aktieingenjoren.blogspot.se/2013/01/om-mitt-bloggande.html Du kan kontakta mig på jarnvargen@gmail.com och jag deltar gärna på Gustavs aktiepubbar under eget namn. Syftet med bloggen är att få konstruktiv feedback på mina investeringsfunderingar samtidigt som jag bidrar till det bloggnätverk som bildats kring seriösa aktieinvesteringar.
Visa hela min profil
Använder Blogger.