Aktieingenjören

lördag 17 januari 2015

Analys av Transmode

›
En uppdaterad version av analysen finns här och kommentera hellre på det inlägget än det här.. Sveriges första optiska datanät upprä...
‹
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
Aktieingenjören
Läs gärna det här inlägget om varför jag bloggar: http://aktieingenjoren.blogspot.se/2013/01/om-mitt-bloggande.html Du kan kontakta mig på jarnvargen@gmail.com och jag deltar gärna på Gustavs aktiepubbar under eget namn. Syftet med bloggen är att få konstruktiv feedback på mina investeringsfunderingar samtidigt som jag bidrar till det bloggnätverk som bildats kring seriösa aktieinvesteringar.
Visa hela min profil
Använder Blogger.